pinkbutterflystudios - en sims blogg

Alla inlägg under maj 2014

Av pinkbutterflystudios - 7 maj 2014 18:12

 

Även den här natten valde jag att sova under bar himmel i min sovsäck

 

 

Som jag inte häller tyckte om.

 

 

Efter jag ätit kollade jag in lite mer egyptisk konst.

 

 

Mot kvällen började jag bli hungrig och beställde lite mat.

 

 

Hela dagen spenderade jag med att läsa en bok om fotografering.

 

 

Sedan sprang jag hela vägen till marknaden.

 

 

Nästa morgon grillade jag marshmallows till frukost. Kanske inte värdens bästa mat att starta dagen med, men det är got i alla fall.

 

Dag 7


Av pinkbutterflystudios - 7 maj 2014 16:57

Det har blivit ett ofrivillig avbrott från bloggen den senaste tiden. Jag har varit ganska upptagen med jobb och annat. Kommer nog inte bli jätte mycket bloggande den här månaden häller efter som jag ska flytta inom några veckor. Men sedan hoppas jag på en lite mer regelbunden uppdatering. Ser att det fortfarande är några som varit inne på bloggen trots den dåliga uppdateringen och det är jag jätte glad för.

Jag kommer att lägga upp ett nytt inlägg av Lara Croft i kväll. Angående min KPGC spel så kommer det nog dröja ett tag innan jag börjar spela på det då jag har tröttnat lite på att skapa simmar dit.

Presentation


Hejsan!
Välkommen till min Sims blogg. Här kan du läsa berättelser från mina sims spel.

Jag gör länk byten så kommentera om ni vill göra ett.

Viktig information om bloggen

Alla min inlägg bör läsas nerifrån och upp. Historierna börjar längst ner och går uppåt. Detta för att det ska vara så lätt som möjligt för dig som läsare att hänga med i historierna utan att behöva bläddra upp och ner hela tiden.

Translate

Mina sidor

Länkar till bloggar jag läser

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards