pinkbutterflystudios - en sims blogg

Direktlänk till inlägg 6 januari 2015

Legacy Challenge Dubois del 3

Av pinkbutterflystudios - 6 januari 2015 17:45


 

Och Kims lillasyster, Lisa


 

Kims pappa som heter Leo


 

Det här är Kims mamma hon heter Kendra


 

Det luktar otroligt gott när Kim lagar mat.


 

Även fast Kim och jag inte varit ihop särskilt länge bestämde jag mig för att fria till honom. Han svarade genast ja till mitt frieri.


 

Nu har jag fått ihop en del pengar och kunnat bygga mig ett litet hus. Så här ser det ut för till fället.


 

På kvällen ägnade jag mig åt lite målning, blev otroligt nöjd med den här söta katten.


 

Nästa morgon satt vi bara och pratade nästan hela dagen.


 

Självklart hamnade vi i sängen sen. Och det var den bästa upplevelse jag någonsin känt. Han visste precis vad jag gillade. Allt var så perfekt, som på film.


 

På kvällen bjöd jag hem Kim och vi hade vår första kyss. Det var helt underbart verkligen den sanna kärlekens kyss och jag visste från det tillfället att Jag ville dela resten av mitt liv med honom.


Legacy Challenge Dubois del 3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pinkbutterflystudios - 12 februari 2016 15:41


Hej alla läsare jag vill bara meddela att bloggen är flyttad. Du hittar den från och med nu på den här adressen https://pinkbutterflystudiosblog.wordpress.com/   Det har dels kommit ett nytt avsnitt av Lara Croft som har kommit hem från Egypten...

Presentation


Hejsan!
Välkommen till min Sims blogg. Här kan du läsa berättelser från mina sims spel.

Jag gör länk byten så kommentera om ni vill göra ett.

Viktig information om bloggen

Alla min inlägg bör läsas nerifrån och upp. Historierna börjar längst ner och går uppåt. Detta för att det ska vara så lätt som möjligt för dig som läsare att hänga med i historierna utan att behöva bläddra upp och ner hela tiden.

Translate

Mina sidor

Länkar till bloggar jag läser

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards