pinkbutterflystudios - en sims blogg

Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Lara Croft Dag 3

Av pinkbutterflystudios - 21 februari 2014 11:20

 

När räkningarna var betalda gick jag och la mig. Det är ganska mysigt att ligga i sovsäcken och se upp på natt himlen. Fast nu är det ju sommar hur ska det gå till hösten och vintern?

 

Efter jag ätit gick jag hem och såg att jag fåt räkningar under dagen. Så det var bara att betala.

Det började närma sig natten så jag gick till brandstationen för att ta något att äta. Det är tur att det alltid är öppet där och det är väldigt nära hem.

 

Senare på kvällen träffade jag på en tvättbjörn och var bara tvungen att klappa den. Efter att jag ståt och tittat på den ett tag och den vant sig vid min närvaro gick det bra.

 

Jag hittade blommor. Det förvånade mig inte, då det alltid finns massvis av blommor i parken på sommaren.

 

Sedan gick jag till parken för att se om jag skulle hitta något som går att sälja.

 

När jag var klar med det kände jag för att måla på en av väggarna i brandstationen. Det är kul att lämna märken efter sig. Så länge ingen kommer på en.

   

Efteråt tog jag hand om min hyggen. Bara för att man är hemlös kan man ändå försöka hålla sig lite hygienisk.

 

Nästa morgon gick jag till brandstationen för att få lite frukost.

 

Dag 3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pinkbutterflystudios - 12 februari 2016 15:41


Hej alla läsare jag vill bara meddela att bloggen är flyttad. Du hittar den från och med nu på den här adressen https://pinkbutterflystudiosblog.wordpress.com/   Det har dels kommit ett nytt avsnitt av Lara Croft som har kommit hem från Egypten...

Presentation


Hejsan!
Välkommen till min Sims blogg. Här kan du läsa berättelser från mina sims spel.

Jag gör länk byten så kommentera om ni vill göra ett.

Viktig information om bloggen

Alla min inlägg bör läsas nerifrån och upp. Historierna börjar längst ner och går uppåt. Detta för att det ska vara så lätt som möjligt för dig som läsare att hänga med i historierna utan att behöva bläddra upp och ner hela tiden.

Translate

Mina sidor

Länkar till bloggar jag läser

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards