pinkbutterflystudios - en sims blogg

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av pinkbutterflystudios - 18 januari 2014 13:19

Av någon anledning funkar inte de två först länkarna. För att komma till dessa nedladdningar klicka här.


http://www.simplykitsch.tumblr.com/post/51732894667/sims-3-content-list-fantasy-themed


För att komma till Titanic kläderna klicka på "Historical Clothing at AllAboutStyle".

Och för att komma till Assassian`s Creed kläderna klicka på "Assassian`s Creed Set at CapitalSims".


Innan ni laddar ner Assassian`s Creed kläderna från denna sidan är det viktigt att ni läser texten, det står en del viktig info där som ni behöver veta och en länk till ett par skor ni behöver då kläderna inte funkar med andra skor om ni inte har de skorna som skaparen föreslår kommer händer och halva benen att försvinna på simen.

Av pinkbutterflystudios - 18 januari 2014 12:48

Tänkte faktiskt tipsa om mer kläder. När jag letade kläder till mitt medeltid spel hittade jag de här kläderna från Titanic. Eftersom Titanic är en av mina favorit filmer och har alltid velat ha Rose kläder till mitt sims så var jag tvungen att ladda ner dem.

       

Alla klänningarna kan laddas ner här.

http://www.all-about-style.com/Sims3hist_female.html


Sedan hittade jag de här kläderna också som jag tyckte skulle passa väldigt bra i mitt spel. Det är kläder från Assassian`s Creed, älskar de spelen och var tvungen att ha kläderna för de är så snygga och coola.

 

De kan laddas ner här.

http://www.capitalsims.blogspot.co.uk/2013/03/assassins-creed-set-part-2.html


Du kan behöva vänta på en reklam som visas innan du kommer till själva nedladdningen när du tryckt på ladda ner. Vänta tills tiden gått ut så står det längst upp skippa annons när du tryckt där kommer du till själva nedladdningen.


Sedan också de här kläderna från Assassin`s Creed.

 

Kan laddas ner här


http://www.admin.bloggplatsen.se/blogg/inlagg/skapa-inlagg/typ-tex/kontrollsumma-4847739e57d71a7b1a76bcd915dd66a2/


Av pinkbutterflystudios - 18 januari 2014 01:57

Eftersom jag håller på med ett medeltid spel i sims har jag letat efter lite medeltids kläder att ladda ner och tänkte tipsa om den här klänningen.

 

 

http://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims3-clothing-female/title/medieval-gown/id/1039648/

Presentation


Hejsan!
Välkommen till min Sims blogg. Här kan du läsa berättelser från mina sims spel.

Jag gör länk byten så kommentera om ni vill göra ett.

Viktig information om bloggen

Alla min inlägg bör läsas nerifrån och upp. Historierna börjar längst ner och går uppåt. Detta för att det ska vara så lätt som möjligt för dig som läsare att hänga med i historierna utan att behöva bläddra upp och ner hela tiden.

Translate

Mina sidor

Länkar till bloggar jag läser

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards